Pred uporabo strani spletne trgovine cleansmoke.si preberite spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani in nakupom v spletni trgovini potrjujete da se strinjate s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine cleansmoke.si. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev na spletni strani cleansmoke.si. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da redno spremljate naše pogoje poslovanja.
TUKAJ si lahko natisnete splošne pogoje.
Nakup brez registracije
Za nakup registracija ni potrebna, nakupujete lahko tudi kot gost. Pri nakupu brez registracije je obvezno vpisati veljavno telefonsko številko, elektronski naslov ter podatke za dostavo. Po potrebi se telefonska številka oziroma elektronski naslov uporabi za preverjanje naročila.
Registracija
Za nakup registracija ni potrebna. Vsem strankam, ki se registrirajo zagotavljamo, da bodo vneseni podatki varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo vaših naročil!
Varnost nakupa
Spletna stran cleansmoke.si (v nadaljevanju Spletna trgovina) je spletna prodajalna v lasti podjetja Clean Solutions, spletna prodaja in svetovanje, Aleks Težak s.p., Goričak 42b, 2283 Zavrč (v nadaljevanju Trgovec).
Podano naročilo za nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajno pogodbo lahko sklenejo samo kupci, ki imajo stalno prebivališče v državah Evropske unije. Ta prodajna pogodba oziroma naročilo za nakup je shranjeno pri Trgovcu in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Podatke o kupcih, ki jih pridobimo v naši Spletni trgovini skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja Spletne trgovine. Trgovec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali elektronske pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko trgovec smatra podano naročilo za nakup kot nično.
Za informacije v zvezi z vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko kontaktirate preko kontaktnih podatkov navedenih v zavihku Kontakt ali na dnu spletne strani.
Naročilo
Po oddaji naročila prejmete potrdilo o vašem naročilu v vaš elektronski poštni predal. Naročilo oziroma pogodba velja za sklenjeno, ko od nas dobite sporočilo, v katerem je navedeno, da je vaše naročilo sprejeto. Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le ta shranjena na sedežu podjetja (za dostop do pogodbe nas prosim kontaktirajte).
Možnost plačil v spletni trgovini
Direktno bančno nakazilo
Pri direktnem bančnem nakazilu boste v najkrajšem možnem času na svoj elektronski naslov prejeli navodila in podatke za plačilo na naš TRR. Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo vašega naročila. Naročilo ne bo odposlano dokler ne prejmemo plačila ali potrdila o plačilu na naš bančni račun. Rok za plačilo po predračunu je 3 delovne dni (nato bo naročilo preklicano). Obvestilo o prejetem naročilu, ki ga prejmete na vaš elektronski naslov, velja kot predračun.
Podatki:
- Koda namena: GDSV
- Namen: Plačilo naročila + številka naročila (Primer: Plačilo naročila 39775)
- Referenca: SI00 2021 + številka naročila (Primer: SI00 2021-39775)
- TRR: SI56 6100 0002 6781 659 (odprt pri DH d.d.)
- BIC: HDELSI22
Plačilo po povzetju + 1,93 € (z DDV)
Dodaten strošek plačila po povzetju je 1,93 € (z DDV). Pri plačilu po povzetju vam pošiljko na dom dostavi Pošta Slovenije. Plačilo se opravi ob prevzemu paketa. Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina je navedena v naročilu, in drži, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno. Drugih stroškov (npr.. provizija za UPN) pri tem plačilu ni.
Plačilo po povzetju je možno izbrati le za določene izdelke.
V primeru plačila po povzetju bo naročilo preklicano, če artiklov ne boste prevzeli v 14 delovnih dneh.
Za stroške neprevzete pošiljke in uničene embalaže vam bomo izstavili račun, ki ste ga dolžni poravnati v roku 8 dni od izstavitve.
Plačilo s kreditnimi/debetnimi karticami
Pri plačilu s kreditnimi karticami boste pred oddajo naročila morali vpisati podatke o kartici (številka kartice, datum veljavnosti in CVC kodo). Ob kliku na gumb Zaključek nakupa se naredi avtorizacija kreditne kartice v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Med vsemi načini plačil je to najvarnejša in najhitrejša oblika in je ravno zato tudi najbolj zaželena. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil (SSL/https). Podatki o karticah se ne shranjujejo na našem strežniku Cleansmoke.si
Plačilo s PayPal računom
Pri plačilu s PayPal računom se vam bo po oddaji naročila odprlo okno za vpis v PayPal račun, kjer boste nato potrdili plačilo. Med vsemi načini plačil je tudi to zagotovo ena najvarnejša in najhitrejših oblik plačila. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa podatkov (SSL/https). Prijavni podatki se ne shranjujejo na strežniku Cleansmoke.si
Plačilo 1-stavno na obroke
Nakup si lahko razdelite na vse do 84 obrokov. Na blagajni kot način plačila izberete “1-stavno nakup na obroke” in po zaključenem naročilu, po e-pošti v najkrajšem možnem času prejmete navodila in povezavo do portala, kjer boste lahko sami določili število obrokov, ter pridobili izračun dodatnih stroškov. Po opravljenem postopku vas bodo iz Summit Leasing Slovenija d.o.o. obvestili, ali je zahteva odobrena. Takoj po prejemu nakazila iz strani kredite hiše odpošljemo izdelke na vaš naslov.
Diners kartica
Vsebino košarice lahko poravnate z Diners kartico v kolikor ste član Diners kluba. V kolikor izvedete nakazilo v enkratnem znesku, ni dodatnih stroškov oz. pribitkov.
Diners kartica – obroki
V kolikor ste imetnik Diners kartice, ki ponuja možnost bročnega odplačevanja, lahko vaš nakup razdelite na vse do 36 obrokov. Najmanjši znesek pri katerem je ta način plačila možen je 50€ (celotni znesek košarice). Pri plačilu na obroke z Diners kartico, se vam dodatno zaračuna 4,4% pribitka.
Dostava
Pošta Slovenije
Naročeno blago bom na vaš izbrani naslov dostave, naveden v obrazcu za naročilo, odposlali v roku štirinajst (14) delovnih dni od dneva naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi v skladišču), (v izrednih primerih, na katere nimamo vpliva se lahko zgodi, da se ta rok podaljša še za kakšen dan). Blago vam bo dostavila Pošta Slovenije (dostava se vrši v dopoldanskih urah na vaš domači naslov, drug izbran naslov v Republiki Sloveniji, na enega izmed 24 paketomatov PS (pošte Slovenije), izbrano pošto (poštno ležeče), izbran bencinski servis Petrol ali Mol, ali na eden izmed 600 pametnih paketninikov). Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.
V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
Kljub optimalnemu načinu pakiranja in našemu trudu, da prejmete svoj paket v brezhibnem stanju, se lahko zgodi da vsebina paketa pride na vaš izbrani naslov dostave poškodovana. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec o tem obvestiti prodajalca, ki bo sprožil postopek reklamacije pri dostavni službi. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila [email protected] ali na telefon naveden na dnu strani in v zavihku “kontakt”).
Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in ga čim bolje poslikati. Prodajalec bo nato z dostavno službo pripravil zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potrebeno tudi dokazilo o nakupu. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
DPD
Naročeno blago bom na vaš izbrani naslov dostave, naveden v obrazcu za naročilo, odposlali v roku štirianjst (14) delovnih dni od dneva naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi v skladišču) (v izrednih primerih, na katere nimamo vpliva se lahko zgodi, da se ta rok podaljša še za kakšen dan). Blago vam bo dostavila dostavna služba DPD (dostava se vrši v dopoldanskih in popoldanskih urah na vaš domači naslov oz. drug izbran naslov v Republiki Sloveniji. Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.
V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
Dostava pri skupni vrednosti naročila 500€ ali več (z DDV) je brezplačna!
Izjava o odgovornosti
Ko paket enkrat zapusti naše skladišče, nimamo več nobene moči oz. vpliva na potek dostave. Pakete lahko spremljamo in vam v vsakem trenutku povemo, kje se vaš paket trenutno nahaja, razen, če to iz kateregakoli razloga ni v tem trenutku možno. Za potek dostave podjetje Clean Solutions, Aleks Težak s.p. (cleansmoke.si) ne odgovarja in ne prevzema nobene odgovornosti.
Potrudili se bomo, da bodo vaša naročila vedno pravočasno dostavljena in storili vse kar je v naši moči, da doživite odlično uporabniško izkušnjo.
Izdelki ki so na zalogi pri dobavitelju
Izdelke , ki bodo odposlani direktno iz skladišča naših dobaviteljev bodo odposlani nakjasneje v roku 7 delovih dni od oddanega naročila (razen v primerih, ko izdelka ni na zalogi pri dobavitelju). Odpremljeni bodo preko dostavne službe Pošte Slovenije, GLS ali DPD.
Čas dostave
Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje.
Pri dostavi s Pošto Slovenije bo naročeno dostavljeno v dopoldanskem času (praviloma do 14. ure) – Dostavna služba se lahko odloči, da naročeno dostavi tudi v kasnejših urah. Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, kurir – pismonoša pusti obvestilo, da lahko paket dvignete na lokalni pošti. V kolikor ste izbrali katerega izmed paketomatov PS, ali BS Petrol oz. Mol, vas bo paket počakal tam.
Pri dostavi s DPD dostavno službo bo naročeno dostavljeno v dopoldanskem ali popoldanskem času. Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, kurir pusti obvestilo in paket poskusi dostaviti ponovno naslednji dan oz. po dogovoru s stranko. V kolikor želite, vam lahko kurir paket pusti na kateri od “pick up” lokacij kot so Petrol, Mol, Omv ali paketomati DPD.
Pri dostavi z GLS dostavno službo bo naročeno dostavljeno v dopoldanskem ali popoldanskem času. Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, kurir pusti obvestilo in paket poskusi dostaviti ponovno naslednji dan oz. po dogovoru s stranko. V kolikor želite, vam lahko kurir paket pusti na kateri od “pick up” lokacij kot so Petrol, Mol, Omv ali paketomati GLS.
Pakiranje
Naročene izdelke zapakiramo v kartonsko škatlo, ob večjem naročilu je to lahko tudi več paketov. Posamezen izdelek ali komplet skrbno zapakiramo, da se med transportom ne poškoduje.
Cene
Cene veljajo na dan naročila in velja do preklica. Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV (9,5% ali 22%).
Ponudba in cene veljajo do odprodaje zalog, oziroma do vašega pisnega preklica naročila. Blago je brez garancije, razen, če je na spletni strani in embalaži navedeno drugače.
Postopek nakupa pred oddajo naročila
1. Izbira izdelkov
Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati željene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb “Izberite možnosti” ter “Dodaj v košarico” ali samo “Dodaj v košarico” v kolikor se izdelek ne prodaja v dveh ali več različnih velikostih.
2. Potrditev košarice oz. povzetek naročila
Po izbranih izdelkih nadaljujete na stran “Košarica” kjer lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice. Na tej strani je omogočeno tudi posebno polje za popust, imenovano “Vnesi kupon”. V to polje lahko vneste kodo za popust ali brezplačno dostavo, če jo imate in jo potrdite s klikom na gumb “Unovči kupon”. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno” ste preusmerjeni na zadnji korak postopka vašega nakupa.
3. Prijava
V tem koraku nakupa se lahko prijavite oz. registrirate ter oddate svoje osebne podatke. Oddaja osebnih podatkov je namenjena zgolj dostavi in je v skladu z GDPR. Nakup lahko opravite kot gost (hitri nakup, brez nadaljnjega shranjevanja podatkov) ali pa se registrirate ter nakup opravite skozi postopek registracije, kar vam bo v prihodnje omogočilo pregled vaših nedavnih naročil in vaši podatki bodo avtomatsko vnešeni na blagajni pri naslednjem nakupu, kar vam omogoča lažjo in hitrejšo nakupovalno izkušnjo.
4. Podatki plačnika in dostava na drug naslov
Vnesete podatke o plačniku. Če ne navedete drugega naslova za dostavo bomo paket poslali na navedene podatke. Podatake za dostavo lahko vnesete tako, da označite s kljukico polje “Dostava na drug naslov”. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov. V rubriki “Vaše naročilo” lahko, ponovno urejate dostavo s klikom na rumeni gumb Pošte Slovenije “Uredi dostavo”.
5. Plačilo
Izberete na kakšen način želite plačati vaše naročilo. Odvisno od izbranega koraka boste morali vnesti še določene podatke (št. kartice, …). Nato je treba prebrati in s kljukico potrditi, da ste prebrali splošne pogoje in se strinjate s pravilnikom zasebnosti in da oddajete naročilo z obveznostjo plačila. S klikom na gum “Zaključi nakup” je vaše naročilo oddano.
*Akcije se med seboj izključujejo (popusti se ne seštevajo).
Postopek nakupa po oddaji naročila
1. Naročilo v obdelavi
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO (v primeru plačila po predračunu, kupec prejme obvestilo s statusom ZADRŽANO in podatki kako izvesti plačilo). Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki jo je dodal ob oddaji naročila ali pri registraciji. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca (obvestilo s stautsom ODPOSLANO).
4. Zaključeno
Po uspešni vročitvi naročila s strani dostavne službe, bo kupec preko e-pošte prejel sporočilo s statusom naročila “Zaključeno”
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju elektronsko sporočilo na ([email protected]), da odstopa od pogodbe ali pa izpolni obrazec za odstop od pogodbe, da odstopa od pogodbe in podjetju na elektronski naslov ([email protected]) pošlje izpolnjeni obrazec ali pa ga pošlje preko navadne pošte in tako sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stroški vrnitve so na strani kupca.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Clean Soulutions, Aleks Težak s.p., Goričak 42b, 2283 Zavrč. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga (dostava).
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode v kolikor je po določilih prodajalca še vedno v veljavnem datumskem obdobju.
Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka je kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Pravice kupca iz zgornjega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacije
V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko podatkov navedenih na dnu strani ali v zavihku Kontakt. Rok za uveljavljanje reklamacij je 14 dni. Kupec lahko prodajalcu posreduje dodatne slike za lažjo rešitev reklamacije. V primeru, da prodajalec potrebuje dodatne informacije s strani kupca ga bo o tem obvestil. Prodajalec bo na reklamacijo odgovoril čim hitreje oziroma najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru priznane reklamacije so stroški pošiljanja ali vračanja paketa k ali od kupca na strani prodajalca.
Pravno obvestilo
Varstvo osebnih podatkov
Zavezujemo se, da bomo podatke ki jih boste posredovali preko spletnih strani ali na kakršenkoli drugi način ne bodo prodajali, posojali ali kakorkoli drugače posredovali tretjim osebam.
Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani iz katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave.
Več o tem si lahko preberete na strani Pravilnik zasebnosti.
Spletne strani uporabljajo “piškotke”. To so majhne datoteke, ki se ob obisku na strani shranijo na vaš disk. Piškotki vam lahko olajšajo nadaljnje obiske strani. Z nastavitvami v vašem brskalniku se lahko odločite ali boste “piškotke” sprejeli ali zavrnili. Če “piškotkov ” ne sprejmete, nekatere spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletnih strani.
Več o tem si lahko preberete na strani Piškoti.
Izključitev odgovornosti
Spletne strani so postavljene in vzdrževane z največjo možno mero skrbnosti. Vse informacije na spletnih straneh se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Prav tako podjetje ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti teh spletnih strani.
V primeru sklicevanja ali povezovanja teh spletnih strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, podjetje Clean Solutions, Aleks Težak s.p. ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja teh spletnih strani.
Pritožbe in spori
Spletna trgovina spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Spletna trgovina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Avtorske pravice
© Copyright 2022 cleansmoke.si Vsa besedila, slike, grafike, animacije, zapisi, in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine.
Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spremeniti ali na kakršenkoli drug način reproducirati razen v primeru pisnega soglasja s strani podjetja Clean Solutions, Aleks Težak s.p., ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.
Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev na spletni strani cleansmoke.si
Vse informacije na straneh spletne trgovine Cleansmoke.si (www.cleansmoke.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh posvetujete s svojim zdravnikom.
Slike objavljenje na spletni strani so simbolične in lahko odstopajo od dejanskega izgleda produktov.
Clean Solutions, Aleks Težak s.p. si pridržuje pravico do morebitnih tiskarskih napak.
—
Clean Solutions, Trgovina na drobno po pošti ali po internetu, Aleks Težak s.p.
Goričak 42b
2283 Zavrč
e-pošta: [email protected]
spletni naslov: www.cleansmoke.si
Zavezanec za DDV: DA
Davčna številka: SI49766112
Matična številka: 8717079000
Transakcijski račun: SI56 6100 0002 6781 659 (DH d.d.)
Podjetje je bilo vpisan v poslovni register Slovenije (AJPES) dne 19.01.2022