Načini dostave v spletni trgovini Cleansmoke.si
Dostavo vršimo s pogodbenim partnerjem – Pošto Slovenije in DPD kurirsko službo
Pošta Slovenije
Naročeno blago bom na vaš izbrani naslov dostave, naveden v obrazcu za naročilo, odposlali v roku sedem (7) delovnih dni od dneva naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi v skladišču), (v izrednih primerih, na katere nimamo vpliva se lahko zgodi, da se ta rok podaljša še za kakšen dan). Blago vam bo dostavila Pošta Slovenije (dostava se vrši v dopoldanskih urah na vaš domači naslov, drug izbran naslov v Republiki Sloveniji, na enega izmed 24 paketomatov PS (pošte Slovenije), izbrano pošto (poštno ležeče), izbran bencinski servis Petrol ali Mol, ali na eden izmed 600 pametnih paketninikov). Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.
V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
DPD
Naročeno blago bom na vaš izbrani naslov dostave, naveden v obrazcu za naročilo, odposlali v roku sedem(7) delovnih dni od dneva naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi v skladišču) (v izrednih primerih, na katere nimamo vpliva se lahko zgodi, da se ta rok podaljša še za kakšen dan). Blago vam bo dostavila dostavna služba DPD (dostava se vrši v dopoldanskih in popoldanskih urah na vaš domači naslov oz. drug izbran naslov v Republiki Sloveniji. Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.
V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
——
Kljub optimalnemu načinu pakiranja in našemu trudu, da prejmete svoj paket v brezhibnem stanju, se lahko zgodi da vsebina paketa pride na vaš izbrani naslov dostave poškodovana. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec o tem obvestiti prodajalca, ki bo sprožil postopek reklamacije pri dostavni službi. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila [email protected] ali na telefon naveden na dnu strani in v zavihku “kontakt”).
Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in ga fotografirati. Prodajalec bo nato z dostavno službo pripravil zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potrebeno tudi dokazilo o nakupu (račun). Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.7
Cenik poštnine po teži paketov (vključno z DDV)
- 0g – 2kg = 4,56€
- 2kg – 5kg = 4,82€
- 5kg – 10kg = 5,20€
- 10kg – 15kg = 5,71€
- 15kg – 20kg = 6,22€
- 20kg – 25kg = 6,73€
- 25kg – 31,5kg = 7,12€
- 31,5kg – 70kg = 20,79€
- 70kg – 100kg = 27,70€
- 100kg – 200kg = 46,50€
- 200kg – 300kg = 56,29€